Support

 

Jag behöver logga in 2 gånger för att komma in på mitt virtuella skrivbord, varför?

När du loggar in bör du använda dig av Internet Explorer och tillåta ett plugin som dyker upp längst ner på sidan. Sedan väljer du ”This is a private computer”. Då behöver du endast logga in 1 gång.

Jag tappar uppkopplingen till mitt virtuella skrivbord väldigt ofta under en kort period, vart ligger felet?
Innan du kontaktar oss på OJCO bör du kontrollera om du har en stabil internet förbindelse. Detta gör du smidigast på www.bredbandskollen.se eller www.speedtest.net och håll utkik efter din ping, den bör inte överstiga 80ms.
Det tar väldigt lång tid att logga in, vad bör jag göra?
Kontrollera att du har en stabil internet förbindelse. Detta gör du smidigast på www.bredbandskollen.se eller www.speedtest.net och håll utkik efter din ping, den bör inte överstiga 80ms. Kontakta OJCO om förbindelsen visar sig vara stadig.

Fick du inte svar på din fråga?

Fyll i din information nedan så återkopplar vi till dig och din frågeställning så fort vi kan.

Eller ring vår support

+46 (0) 42 400 18 40

HOSTING

Säker hosting är grunden för en stabil IT-infrastruktur. Hos OJCO är din data säker. Vi sköter all teknik, så du kan fokusera på det du är bäst på!

IT-SÄKERHET

Skydda din data. På OJCO använder vi sedan länge Next Generation Threat Preventions säkerhetsprodukter. Då vet vi att din data är säker

BACKUP & REPLIKERING

Förlorad data är det största hotet mot din verksamhet. På OJCO är vi experter på backup och replikering av företagsdata sedan 1999. Vår erfarenhet. Din trygghet!

CLOUD CONNECTOR

Med OJCO CloudConnector är din data alltid tillgänglig. Var som helst, när som helst, och från vilken enhet som helst! Vi erbjuder skalbara IT-lösningar för både små och stora verksamheter.

SUPPORT

OJCO erbjuder smarta och serverbaserade system. Vår dedikerade personal erbjuder IT-tjänster och support dygnet runt, året runt. Med OJCO är din IT i trygga händer.