Support

 

Jag behöver logga in 2 gånger för att komma in på mitt virtuella skrivbord, varför?

När du loggar in bör du använda dig av Internet Explorer och tillåta ett plugin som dyker upp längst ner på sidan. Sedan väljer du ”This is a private computer”. Då behöver du endast logga in 1 gång.

Jag tappar uppkopplingen till mitt virtuella skrivbord väldigt ofta under en kort period, vart ligger felet?
Innan du kontaktar oss på OJCO bör du kontrollera om du har en stabil internet förbindelse. Detta gör du smidigast på www.bredbandskollen.se eller www.speedtest.net och håll utkik efter din ping, den bör inte överstiga 80ms.
Det tar väldigt lång tid att logga in, vad bör jag göra?
Kontrollera att du har en stabil internet förbindelse. Detta gör du smidigast på www.bredbandskollen.se eller www.speedtest.net och håll utkik efter din ping, den bör inte överstiga 80ms. Kontakta OJCO om förbindelsen visar sig vara stadig.

Fick du inte svar på din fråga?

Fyll i din information nedan så återkopplar vi till dig och din frågeställning så fort vi kan.

Eller ring support

+46 42 4 001 840

Hosting

Hosting skapar en stabil infrastruktur och en säker och effektiv IT-lösning. Vi sköter tekniken, så att du kan fokusera på det du är bäst på.

IT-säkerhet

För att säkra infrastrukturen i din IT-miljön erbjuder vi Next Generation Threat Prevention säkerhetsprodukter.

Backup och replikering

Vi säkerställer din backup och replikering. Vi är experter och återställer dagligen ”förlorad”data från havererade datorer och servrar hos många företag.

Molntjänst

Molnet är alltid tillgängligt – var som helst, när som helst, på vilken enhet som helst. Vi erbjuder skalbara IT-lösningar för både små och stora bolag.

Support

Med smarta, serverbaserade system och dedikerad personal erbjuder vi IT-tjänster dygnet runt.

Service

service@ojco.se

Ekonomi

ekonomi@ojco.se

Försäljning

forsaljning@ojco.se

Support

support@ojco.se
+46 42 4 001 840