Behöver du svar på frågor? Nedan listas de mest vanliga frågor hos OJCO
Kortaste avtalstiden?
Beroende på vilken produkt/tjänst som det gäller så är lägsta avtalstiden 1 kalendermånad.
Kan man vara ansluten till andra leverantörer om man är ansluten till OJCOs tjänster?
Ja, OJCO kan även användas såsom ett stöd för säkra anslutningar till andra leverantörers produkter/tjänster.
Har OJCO proaktiva tjänster som ökar upp tiden samt sänker supportkostnaden genom att behovet minskar?
Ja, OJCO tillhanda håller proaktiva tjänster med inriktning på just omfrågat.
Måste OJCO komma ut till kunden för att supportera åtgärda brister?
OJCO löser de flesta supportbehoven/
Vad är en RDS server?
Varför är en RDS server hos OJCO säkrare än att arbeta lokalt på datorn?
Vad behöver jag för att koppla upp mig?
FrĂĄn vad kan jag koppla upp mig?
Vad är Zero-days?
Vad är SandBlast?
Är OJCOs servrar placerade i Sverige?
Vi har olika molntjänster idag. Hur hanterar ni det?
Hur länge har OJCO arbetat/tillhandahållit Serverbaserade lösningar såsom RDS/Terminalserver samt Citrix?
När hjälpte OJCO en kund att förbinda en Serverbaserad/Citrix lösning i utlandet med Sverige första gången?
Har OJCO hjälpt en kund att sätta upp en serverlösning i Kina?
Jag behöver logga in 2 gånger för att komma in på mitt virtuella skrivbord, varför?
Jag tappar uppkopplingen till mitt virtuella skrivbord väldigt ofta under en kort period, vart ligger felet?
Det tar väldigt lång tid att logga in, vad bör jag göra?
FICK DU INTE SVAR PĂ… DIN FRĂ…GA?
Fyll i din information nedan så återkopplar vi till dig och din frågeställning så fort vi kan.